Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι ο ήχος που ακούγεται την στιγμή που βγαίνει ο φελλός από την φιάλη, αυξάνει κατά 15% την βαθμολογία του κρασιού. Η έρευνα διεξήχθη από το εργαστήριο Πειραματικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Oxford. Ένα σημείο που όπως φαίνεται δεν θα μπορέσουν να ξεπεράσουν τα βιδωτά πώματα στην μάχη των πωλήσεων απέναντι στα πώματα φελλού. Ο ήχος «κρακ» του βιδωτού πώματος είναι λιγότερο ελκυστικός από τον ήχο «ποπ» του φυσικού φελλού.
Στην έρευνα, που οργάνωσε και υποστήριξε η Πορτογαλική Ένωση Φελλού, συμμετείχαν 140 καταναλωτές που εκδήλωσαν αυτή την θετική αξιολόγηση. Όπως δήλωσε ο καθηγητής Charles Spence, «Ο ήχος και η εικόνα ενός φελλού που βγαίνει από μια φιάλη βάζει σε λειτουργία τον μηχανισμό της προσμονής πριν καν το κρασί να αγγίξει τα χείλια μας. Αυτή η προσμονή επηρεάζει θετικά την γευστική εμπειρία που θα ακολουθήσει».
Αυτή η προσμονή και επηρεασμός των αισθήσεων, δεν εκδηλώνεται όμως όταν η γευστική δοκιμή γίνεται τυφλά. Μια σχετική έρευνα που έκανε το Πανεπιστήμιου της πολιτείας του Oregon το 2004, έδειξε ότι οι καταναλωτές δεν βρίσκουν αισθητές διαφορές μεταξύ των κρασιών που έχουν πωματιστεί με φυσικό φελλό, συνθετικό ή βιδωτό μεταλλικό πώμα.