Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων και κρασί

« ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ:
μέσα κοινωνικής δικτύωσης • στρατηγική μάρκετινγκ οίνου • social media • διαδίκτυο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Μεταπτυχιακό Εργαστηρίου «Οινολογίας & Αλκοολούχων Ποτών» στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ:
Πελαγία Λέκκα, Χημικός

ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
Τα τελευταία χρόνια ένα μεγάλο μέρος της αγοράς εντοπίζεται και δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στην Ελλάδα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τη μοναδική αμεσότητα στην επικοινωνία που μπορούν να τους προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αρχίζουν να δημιουργούν την παρουσία τους σε αυτά. Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις επιχειρήσεις μπορεί να συνεισφέρει αρκετά θετικά στο εταιρικό προφίλ τους. Μέσα από την ανάπτυξη και καλλιέργεια σχέσεων, την πρόθυμη και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, μπορούν να δημιουργήσουν μια πελατοκεντρική προσέγγιση για την επιχείρηση,.ενώ παράλληλα δεν ξοδεύουν πολύτιμους χρηματικούς πόρους της επιχείρησης τους, καθώς είναι ιδιαίτερα χαμηλό το κόστος μιας τέτοιας προσέγγισης Μάρκετινγκ.

Όμως αρκετές επιχειρήσεις, στην προσπάθειά τους να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω του διαδικτύου σύντομα,.δημιουργούν και εκτελούν στρατηγικές, τις οποίες δεν έχουν προγραμματίσει σωστά, με αποτέλεσμα να χάσουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς έναντι των ανταγωνιστών τους.

Για αυτό, κάθε δράση στα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης στρατηγικής, όπου το κλειδί είναι ο καθορισμός συγκεκριμένων επιχειρηματικών στόχων,.η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και η χρήση υπαρχόντων δεδομένων για την αξιολόγηση της επιτυχούς ή μη λειτουργίας.

Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αξιολογήσουμε πως διάφορες τεχνικές του Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, μπορούν να αξιοποιηθούν στον κλάδο του κρασιού,.διερευνώντας την ανάμειξη των χρηστών με τη βιομηχανία κρασιού (οινοποιεία, κάβες, wine bars) αλλά και τον πιθανό αντίκτυπο του Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων στους καταναλωτές κρασιού. Για αυτό τον σκοπό δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε μέσω των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε πελάτες και επαγγελματίες του χώρου,.με τελικό στόχο να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη πρόταση στρατηγικής Μάρκετινγκ στον κλάδο του κρασιού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μεταλαμπαδεύστε τη γνώση, κοινοποιώντας το άρθρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!