ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :
«Social media & wine tourism»
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ :
Παναγοπούλου Πολυτίμη, μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Τμήματος Οινολογίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
ΕΤΟΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ :
2020
ΠΕΡΙΛΗΨΗ :
Ο Οινοτουρισμός, ως μια ειδική μορφή τουρισμού παροχής εμπειριών υψηλής ποιότητας με κεντρικό άξονα τον οίνο, φαίνεται να επιφέρει ταχεία αύξηση στη δημοτικότητα των «τόπων του κρασιού» σε όλο τον κόσμο. Για τους επιχειρηματίες του Οινοτουρισμού, τα social media αποτελούν ένα εργαλείο τόσο δημιουργίας ταυτότητας αλλά και προσέγγισης του δυναμικού κοινού της γενιάς των Millennials, μιας γενιάς που προτιμάει τις συστάσεις από ένα οικείο περιβάλλον και επιλέγει τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ώστε να μειώσει το ρίσκο στις αποφάσεις αγοράς.
Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να βγουν ορισμένα συμπεράσματα για την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαχειρίζονται επαγγελματίες οινοποιοί και την αποτελεσματικότητα στην προώθηση της επισκεψιμότητας. Συνολικά οχτώ οινοποιοί από τη Βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο απάντησαν σε εφτά ερωτήσεις για τη χρήση των social media, παραθέτοντας παράλληλα τις προσδοκίες τους για το μέλλον του Οινοτουρισμού στην Ελλάδα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Σύγχρονη Τεχνολογία Τροφίμων, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Κατεύθυνση Οινολογίας. Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος «Εμπορία Οίνου και Αποσταγμάτων».
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ :
Βασιλικοπούλου Αικατερίνη
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ :
oινοτουρισμός • social media • marketing • επισκεψιμότητα • προώθηση οίνων • συνέντευξη