Τεύχος #68 – Μάρτιος 2024

 CONTENTS:
---
• Οίνοι χωρίς αλκοόλ και οίνοι με χαμηλή περιεκτικότητα αιθανόλης. Αποτύπωση της εικόνας, των απόψεων και της πρόθεσης αγοράς Ελλήνων καταναλωτών στις παραπάνω κατηγορίες.
• Π.Γ.Ε. οίνοι: μία σημαντική και προσιτή δίοδος γνωριμίας με τις αμπελοοινικές περιοχές
• Αποαλκοόλωση: εισαγωγή στον κόσμο των No-Lo προϊόντων
• Μείωση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους μεσογειακούς αμπελώνες με χρήση καολίνη
• Βιοπροστασία ως εναλλακτική του θειώδους σε προζυμωτικό στάδιο
• Οίνος και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το περίπλοκο περιβάλλον των social media και ιδέες αξιοποίησης τους σαν εργαλεία του marketing.
• Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα της μέτριας κατανάλωσης ερυθρού κρασιού στην υγεία: Υπάρχει κίνδυνος ή όχι;
• Η εξέλιξη της αγοράς του κρασιού από το χτες στο σήμερα και – πιθανόν – στο αύριο…
• Νέοι κλώνοι αμπέλου ως αντίδοτο στην ασθένεια του Pierce
• 2024: Οι τάσεις της παγκόσμιας οινοβιομηχανίας
• Οινοποίηση μέσα σε αμφορείς. Επιδράσεις στο χημικό και αισθητηριακό προφίλ οίνου από σταφύλια Chardonnay.
• Στέμφυλα σταφυλιών: Πρακτικές εφαρμογές σε προϊόντα αλεύρου
• Η Αγορά, το Marketing και ο Καταναλωτής: Είναι το marketing το κλειδί που ανοίγει τις αγορές;

Για να ξεκλειδώσετε το τεύχος καταχωρήστε το τρέχον VIPass στο παρακάτω πεδίο.

(*) Το VIPass είναι ένας 5ψήφιος κωδικός που ανακοινώνεται διαδικτυακά μέσω email. Για να αποκτήσετε αυτόν τον κωδικό απαιτείται εγγραφή στο NEWSLETTER και παραμονή σας σε αυτό, καθώς ο κωδικός ανανεώνεται με κάθε νέα έκδοση. Η εγγραφή είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει μέσα σε 3 μόλις βήματα ξεκινώντας από τη φόρμα που θα βρείτε ΕΔΩ